Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

freelander

Startad av argo · 2008-04-29 · 1 svar

argoTrådstart
Hej har lite problem med abs och antispinn verkstan felsökte och trodde det var boxen vilken jag byta men felet kom igen och nu säger dom att de är modulen till absen.Oftast är lamorna släckta när jag startar bilen men börjar lysa efter en tid när bilen har blivet varm har pratat med landrover i england dom siger att man ska byta ett relä om man ska byta modul tänkte byta de först efter som en modul inte e billig är det någon som vet vilket relä han pratar om eller någon som har haft samma fel som kan hjälpa mig med detta.
Forsis
@argo 31417 wrote:
Hej har lite problem med abs och antispinn verkstan felsökte och trodde det var boxen vilken jag byta men felet kom igen och nu säger dom att de är modulen till absen.Oftast är lamorna släckta när jag startar bilen men börjar lysa efter en tid när bilen har blivet varm har pratat med landrover i england dom siger att man ska byta ett relä om man ska byta modul tänkte byta de först efter som en modul inte e billig är det någon som vet vilket relä han pratar om eller någon som har haft samma fel som kan hjälpa mig med detta.


Hej!
Min farbror har samma problem på sin Freelander. Tror också att "terrängläges"-lampan lyser, symbolen då en bil åker ned för en backe. Vet dock inte vad det är men du får gärna berätta ifall du har kommit på det.
MVH Christer

Fler trådar i Hjälpforumet Bil