Clas Ohlson hade förr i tiden, hade en själv. Vet inte om dom har nu. Nackdelen var att den där pinnen var ganska tjock så det var svårt att få i den i låsen...
Någon som har nåt tips på hur man gör för att undvika låsen att frysa på bilen? Provat med låsolja..men det fryser ändå. Såg för några år sen en liten nyckelringspryl med två batterier å en liten pinne man stack in i låset som skulle tina upp det. Har letat på google, men finner ingen i Sverige. Nån som vet var man kan köpa?