Inga problem,, och mycket troligt har du fått in vatten/fukt i fördelardosan och beroende på bil så sitter fördelarlocket med 2 fjäderspännen eller 2 skruvar, som då lossas och torkar/blåses tort, samtidigt kan man ju kontrollera rotorns framkant och topp samt dom fyra tapparna är fria från oxid, som då fungerar med tex en kniv.
Sedan är det bara att passa in fördelarlocket i sitt styrspår och spänna /skruva fast locket och starta bilen,,,
Sedan är det bara att passa in fördelarlocket i sitt styrspår och spänna /skruva fast locket och starta bilen,,,