Komfortstyrboxen under mattan på vä sidan gäller modellen från 1997...
Troligare att problemet ligger i motorrummet eftersom den stannar efter vattenpölar.
Mitt tips blir hissa upp och kika underifrån på alla kablar och givare som sitter utsatt :i
Troligast att den tappar varvtalssigal...annars hade den nog inte stannat.
Troligare att problemet ligger i motorrummet eftersom den stannar efter vattenpölar.
Mitt tips blir hissa upp och kika underifrån på alla kablar och givare som sitter utsatt :i
Troligast att den tappar varvtalssigal...annars hade den nog inte stannat.