Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

fylla acc saab 9-5

Startad av blixten · 2009-05-11 · 0 svar

blixtenTrådstart
har köpt gör det själv kitt men undrar vart lågtrycksventilen sitter för bakom grillen sitter en ventil men den är för stor för slangen någon som vet :(

Fler trådar i Hjälpforumet Bil