Egentligen ska man ju ha manometer så det blir helt rätt mängd men för honom funka det iaf
Har en kompis som har en 850 som läcker ut kylmediet (lite men ändå så att den behöver fyllas). Han brukar lämna in den på sommarn för att fylla på sedan behövs den ofta fyllas ytterligare en gång.
I år hade en kompis till han ett tips som han testade med framgång han köppte slangnippel som passa på bauhaus sedan stoppa han in ett bott i slangen som han pressa in ventilen med sedan fyllde han med biltemas drivgas för airbrush 15-197 (kylmedel tydligen läs själva på inehållsförteckningen)
59:90 billigare en kylfirman helt klart....
I år hade en kompis till han ett tips som han testade med framgång han köppte slangnippel som passa på bauhaus sedan stoppa han in ett bott i slangen som han pressa in ventilen med sedan fyllde han med biltemas drivgas för airbrush 15-197 (kylmedel tydligen läs själva på inehållsförteckningen)
59:90 billigare en kylfirman helt klart....