köpte en mitsubishi galant Gti -90 för ett år sedan det tråkiga är att jag fått ett problem med mina växlar jag har bytt låda,lamel,slavcylinder men får fortfarande inte i växlarna... När bilen är avstängd så kan jag lägga i växlarna men så fort hon är startad så är alla växlarna som låsta och jag är i desperat behov av hjälp då mina idéer har tagit slut...