Hej!
Har en Saab 900 -96 som förarstolen har fastnat i högsta läget, går ej att få ner med spaken. Hur ska man få ner den? Upp går bra, men inte ner,
Har provat att knacka på stag, dragit och svärt massor..
HJÄLP!!
Har en Saab 900 -96 som förarstolen har fastnat i högsta läget, går ej att få ner med spaken. Hur ska man få ner den? Upp går bra, men inte ner,
Har provat att knacka på stag, dragit och svärt massor..
HJÄLP!!