Vad är det för bil och var läcker den kylarvätska??
Har ej haft bil så länge men har ett problem som nu uppståt.
läcker kylar vätska och går inte som den ska på tomgång går alldeles får lågt i varv låter nästan som den knackar vet inte om det hänger ihop med att kylarn läcker? snälla hjälp
/Jimmy
läcker kylar vätska och går inte som den ska på tomgång går alldeles får lågt i varv låter nästan som den knackar vet inte om det hänger ihop med att kylarn läcker? snälla hjälp
/Jimmy