Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Går inte på tom gång

Startad av imported_loken · 2007-08-19 · 2 svar

imported_lokenTrådstart
Har ej haft bil så länge men har ett problem som nu uppståt.
läcker kylar vätska och går inte som den ska på tomgång går alldeles får lågt i varv låter nästan som den knackar vet inte om det hänger ihop med att kylarn läcker? snälla hjälp

/Jimmy
sigge21
Vad är det för bil och var läcker den kylarvätska??
slirfeldt
Borde inte ha någon direkt koppling,, men som sagt vad rör det sig om för bil,,,

Fler trådar i Hjälpforumet Bil