Ttotta99Trådstart2007-08-18Hej, har en Mazda 626 -95. Bilen går nu bara på tre cylidrar. Har bytt tändstift och tändkablar men den går fortfarande bara på tre cylindrar. :x
Nån som vet vad det kan vara för fel? tacksam för all hjälp.
BBrageDares2007-08-18 · #Hej! Har Du gnista på alla stiften? Om inte så kanske fördelarlocket är skadat? Har Du gnista så kanske det är en spridare som gett upp eller är igensatt?
Gissar lite bara.
Mvh.
Rätt bra gissat,, testa av detta och återkom med resultat,