Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Gasspjäll

Startad av gpederg · 2010-08-16 · 0 svar

gpedergTrådstart
Är det nån som vet vad problemet är när det står SIGNAL LOW INPUT.....Motorlampan lyser

Fler trådar i Hjälpforumet Bil