Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

generatorbyte

Startad av johnnye · 2008-04-12 · 1 svar

johnnyeTrådstart
Hej
jag har en mondeo diesel -97.
jag undrar om någon kan förklara hur man byter generator,den verkar sitta ganska trångt till.
tack på förhand
Johnny Eriksson
slirfeldt
En passande tråd i ämnet och en bit på väg: https://motorforum.nu/showthread.php?t=6850&highlight=generator+mondeo

Fler trådar i Hjälpforumet Bil