Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Glapp i strömbrytare??

Startad av trummisacke · 2003-07-10 · 0 svar

trummisackeTrådstart
Har nåt glapp i strömbrytarn till halkvarnaren i min Saab 900. Den är kopplad till en av knapparna på instrumentbrädan. Då man trycker in knappen blinkar halkvarnaren till men slocknar direkt. Lite nu och då kan den blinka till ytterligare en gång, men den sätts aldrig igång helt. Någon ide om vad det kan vara? Har monterat isär knappen och där verkar allt stämma. Kanske den får för lite ström??

Fler trådar i Hjälpforumet Bil