Ja finns nu inget som helst glapp i hjulet då detta är upplyft råder klart glapp i någon av bärarmsbussningarna, endera det nedre: https://bilder.lagabasen.se/delar/1081/1081517609vy1.jpg eller så det övre:https://bilder.lagabasen.se/delar/1014/1014195701vy1.jpg.
Hej!
Syrrans bil enligt rubrik har det klunkat i när man kört i gupp har jag fått höra av henne=). Nu i helgen när jag bytte till vinterhjul kände jag på hjulen när bilen stod still och vänster framhjul är glappt när jag tar tag och rycker i det. Det är samma fenomen vilket håll än hjulet är vridet i och när hissar upp hjulet i luften är fenomenet borta.
Vad gissar ni på? Länkarmsbussningar?
Tacksam för svar
Mvh Emil
Syrrans bil enligt rubrik har det klunkat i när man kört i gupp har jag fått höra av henne=). Nu i helgen när jag bytte till vinterhjul kände jag på hjulen när bilen stod still och vänster framhjul är glappt när jag tar tag och rycker i det. Det är samma fenomen vilket håll än hjulet är vridet i och när hissar upp hjulet i luften är fenomenet borta.
Vad gissar ni på? Länkarmsbussningar?
Tacksam för svar
Mvh Emil