Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Gnista

Startad av MagnusT76 · 2006-07-14 · 1 svar

MagnusT76Trådstart
Tja.

Har problem med min Ford Sierra 87.

Får ingen gnista, Det kommer inte fram nån ström till Tändspolen. Har testat
att koppla ström direkt till tändspolen. Men får ingen gnista änndå. sjuka jävla bil jävel.

Undrar nu om det finns nått relä eller nått som styr den biten.

Ska tiläggas att jag har modellen med styrenhet till tomgång och ev tändningen.
Mvh Magnus
wicke
Tändspolen paj kanske:)?

Fler trådar i Hjälpforumet Bil