MmatssvardTrådstart2006-08-08Kan någon vänlig själ hjälpa mig. Jag kan inte öppna eller starta bilen med bilnyckeln. Vad kan det bero på? Mats
Hhexaman2006-08-09 · #Låter som problem med immobilizern(startspärren). Dina nycklar är nog inte synkade med lås och immoben.