Svårt att säga något om dämparna, men det skulle kunna vara något av dess bussningar som släppt av någon anledning och därigenom kan ge ett dunkande ljud, men låter lite märkligt med så pass nya dämpare bara.
Men finns möjlighet så lyft upp hela bakvagnen allternativt gunga bilen krafigt baktill och försök frambringa detta fenomen och att någon försöker lokalisera varifrån det verkar/känns komma från, med det verkar iaf vara något med dom nya dämparna eller dess fastsättningar.
Att ABS lampan tänds då och då kan vara var givarfel och en almänn genom gång av samtliga "kuggsegment" vid varje hjul att dessa är fräscha och ger god kontakt brukar vara en bra början, men borde inte av det ge dessa andra fenomen vad jag känner till om dessa bilar, någon annan?
Men finns möjlighet så lyft upp hela bakvagnen allternativt gunga bilen krafigt baktill och försök frambringa detta fenomen och att någon försöker lokalisera varifrån det verkar/känns komma från, med det verkar iaf vara något med dom nya dämparna eller dess fastsättningar.
Att ABS lampan tänds då och då kan vara var givarfel och en almänn genom gång av samtliga "kuggsegment" vid varje hjul att dessa är fräscha och ger god kontakt brukar vara en bra början, men borde inte av det ge dessa andra fenomen vad jag känner till om dessa bilar, någon annan?