Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

golf 3a

Startad av Tobbe_bobbe · 2009-04-07 · 1 svar

Tobbe_bobbeTrådstart
Hej ja har ett probelm går inte stänga/ eller låsa bagaget ?
Någon som har nån ide hur man kan fixa detta?
Ha de gött
aw73
kan det vara mekanismen som kärvar och behöver fettas in, drivknutsfett brukar fungera bra

Fler trådar i Hjälpforumet Bil