kan det vara mekanismen som kärvar och behöver fettas in, drivknutsfett brukar fungera bra
Hej ja har ett probelm går inte stänga/ eller låsa bagaget ?
Någon som har nån ide hur man kan fixa detta?
Ha de gött
Någon som har nån ide hur man kan fixa detta?
Ha de gött