1. oljetrycksgivare trasig. Sitter ovanför oljefiltret, lätt att byta och kostar 50-60kr! Det finns en till givare nånstans på toppen, kommer inte ihåg var.
2.Förmodligen är det bromsbackarna som gnisslar. Jag lyfte lite på dem och hade dit kopparpasta och nu är bilen tyst!
3.Finns det nån symbol på den gröna lampan? På min Passat blinkar en grön lampa när jag blinkar och har släp kopplat.
Sambon har också en importerad Golf 1.6 -95, har fungerat klockrent i snart 4 år, förutom att tändspolen la av en gång. Bromsarna gnisslade på den också!
2.Förmodligen är det bromsbackarna som gnisslar. Jag lyfte lite på dem och hade dit kopparpasta och nu är bilen tyst!
3.Finns det nån symbol på den gröna lampan? På min Passat blinkar en grön lampa när jag blinkar och har släp kopplat.
Sambon har också en importerad Golf 1.6 -95, har fungerat klockrent i snart 4 år, förutom att tändspolen la av en gång. Bromsarna gnisslade på den också!