Styrboxen verkar fungera, kan vara någon av givarna eller kyltermostaten. Kontrollera värmen samt kontrollera styrboxens diagnostik
Hej,
Någon som har en susning om vad det kan bero på att bilen på tomgång varvar mellan 800-1500v/min och sen går ojämt när man kör. Provade o koppla loss batteriet och direkt efter funkade det bra igen. Men tyvärr återkommer felet efter ett tag igen. Har bytt tändstift, fördelarlock samt rotor. Denna motor har tydligen inte sålts i Sverige i Golfutförande utan bara i Polo. bilen är tyskimporterad. Någon som har några bra tips på vad som kan vara problemet. Mvh Ola Lundgren
Någon som har en susning om vad det kan bero på att bilen på tomgång varvar mellan 800-1500v/min och sen går ojämt när man kör. Provade o koppla loss batteriet och direkt efter funkade det bra igen. Men tyvärr återkommer felet efter ett tag igen. Har bytt tändstift, fördelarlock samt rotor. Denna motor har tydligen inte sålts i Sverige i Golfutförande utan bara i Polo. bilen är tyskimporterad. Någon som har några bra tips på vad som kan vara problemet. Mvh Ola Lundgren