Ja på en del bil kan man behöva lossa en tvärs gående stag/balk för att komma åt för avgasrörs bytet och att det ser "konstigt" ut är troligt för att det är ett original rör (då ditsatt i ett stycke) som då bara är att kapa med lämpligt verkyg,,
Då det sedan med det nya systemet i regel är som vanligt med rörklammer, har dock inte bytt på någon sådan Golf men så bör det även vara för den,, eller någon annan som har mer ideér?
Då det sedan med det nya systemet i regel är som vanligt med rörklammer, har dock inte bytt på någon sådan Golf men så bör det även vara för den,, eller någon annan som har mer ideér?