Troligt har bränslepumpen gett upp, men kontrollera ändå först säkringen för pumpen, och är det ändå pumpen som gett upp så rekommenderar iaf jag Biltemas mycket prisvärda och även hållbara bränslepumpar.
hej alla glada
Jag har en golf III årsmodel 92 som vägrar starta. Jag körde bilen in till stan (helt utan problem) och när jag kommer tillbaka till bilen vägrar den att starta. Tändningen fungerar så det kan inte vara baretteriet eller startmotorn.
Jag misstänker att bensinpumpen gått sönder.. Jag tog ut slangen för bensin in i motorn och det kommer inget.
Har någon haft samma problem eller känner till detta så är jag jätte tacksam för förslag om hjälp.
Tack tack
Jag har en golf III årsmodel 92 som vägrar starta. Jag körde bilen in till stan (helt utan problem) och när jag kommer tillbaka till bilen vägrar den att starta. Tändningen fungerar så det kan inte vara baretteriet eller startmotorn.
Jag misstänker att bensinpumpen gått sönder.. Jag tog ut slangen för bensin in i motorn och det kommer inget.
Har någon haft samma problem eller känner till detta så är jag jätte tacksam för förslag om hjälp.
Tack tack