Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Golf IV

Startad av GOLFGTITURBO · 2008-10-29 · 2 svar

GOLFGTITURBOTrådstart
Har haft krongel med min bil "Golf GTI -99a" över 1 år. Turbon laddar inte "laddar bara när slang är ur" +att den rycker "ibland" vid pådrag och tomgången försvinner "ibland" så går motorn tungt när jag startar den. Har snart bytt allt i motorn. Prata med en kompis och han påstod att det kunde vara kammremen som satt fel. Bytte kamrem just före den börja gå dåligt. Kan det vara kammremen:q
polco
Har du kollat om det finns felkoder?
magdalena
Japp.
465A Försörjningsspänning för hög
462F Spjällstyrenhet Fel i grundinställning "Bilen är chippad"
4635 Spjällstyrenhet "Har provat en annan"

Fler trådar i Hjälpforumet Bil