Har exakt samma fel. Skall kolla det imorrn. Misstänker rost och ärg på kopplingsarmen.
Tja.
Min bror har nyligen köpt en begagnad Golf mkII -86. Bilen är jätte fin går kanon, enda problemet är att kopplingen är löjligt hård. Den är så hård att när man trampar ner den så böjer sig staget som den sitter på. Är den nån som vet hur man gör den "mjukare"?
Min bror har nyligen köpt en begagnad Golf mkII -86. Bilen är jätte fin går kanon, enda problemet är att kopplingen är löjligt hård. Den är så hård att när man trampar ner den så böjer sig staget som den sitter på. Är den nån som vet hur man gör den "mjukare"?