Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Golf2 Problem

Startad av BobbanG · 2009-06-12 · 1 svar

BobbanGTrådstart
Halloj behöver verkligen hjälp....det är så att min golf 2 stryper sig när den öppnar andra porten....någon som har någon idé?? Har bytt gummiplattan under monotronicen men felet kvarstår...
berit
Kan det vara så enkelt så att ett munstucke är igensatt, och att det blir förmkt luft i förhållande till bensin?

Gör rent förgasaren och montera ett sådant där litet genomskinkigt extra bränslefilter som man brukar se på moppar!

Tryckluft hjälper till!!! Ta loss den och rengör efter bästa förmåga, undvik att skruva på grejer som ändrar justeringen :utrop Ta den lösa förgasaren till ngn som har tryckluft.....

Fler trådar i Hjälpforumet Bil