Jasså det strular fortfarande för dig och det är väl då denna 5 sidiga tråd: https://motorforum.nu/showthread.php/19639-vw-polo-startar-men-dör-(nyinköpt-96-hjälp!).
Men normalt ska man inte alls röra fördelaren alls (såvida denna inte demonterats utan märkning osv) utan där tex kontrollera kamremmens inställningar.
Men hade du bytt ut det trasiga fördelarlocket? Där dessa detaljer med är mycket viktiga för funktionen.
Fast hur var det du hade nu ny bränslepump men vore bra med att kolla upp att bränsletrycket verkligen är stabila 2 bar oavsett varvtal. Där det annars handlar om en defekt tryckregulator.
Med det elektriska skulle du behöva kolla över att både polanslutningarna till batteriet som både plusmatningen till startmotor som jordkabeln till karossen.
Men normalt ska man inte alls röra fördelaren alls (såvida denna inte demonterats utan märkning osv) utan där tex kontrollera kamremmens inställningar.
Men hade du bytt ut det trasiga fördelarlocket? Där dessa detaljer med är mycket viktiga för funktionen.
Fast hur var det du hade nu ny bränslepump men vore bra med att kolla upp att bränsletrycket verkligen är stabila 2 bar oavsett varvtal. Där det annars handlar om en defekt tryckregulator.
Med det elektriska skulle du behöva kolla över att både polanslutningarna till batteriet som både plusmatningen till startmotor som jordkabeln till karossen.