Vet att jag haft dessa uppgifter liggandes,, men kika även in på denna mera märkesspifika sida i ämnet: https://chryslerforum.se/mopar/index.php
Halloj!
Jag har en Grand Voyager 93:a som ska meckas lite med.. Nån som vet med vilket moment toppen ska skruvas tillbaka???
Jag har en Grand Voyager 93:a som ska meckas lite med.. Nån som vet med vilket moment toppen ska skruvas tillbaka???