LleguelloTrådstart2008-01-07Har en voyager 3,3-96. Upptäckte på semestern att hastighetsmätaren "hoppade" upp och ner + att den började växla lite som den vill och ibland växlar den ner o fastnar i det läget, om man då stänger av den o startar direkt igen så växlar den igen, vad kan det vara för fel?
ett tips kan ju vara "speed sensor" som sitter på lådan
sök på voyager speed sensor på google
bara ett tips, är inte så hemma på voyager
Helt klart växelåds sensorn som e kass.
Kostar ca 2700 med jobb på märkesverkstad.