KKrister LindholmTrådstartVar nyligen i kungsbacka och stod och käkade en korv med bröd från amandas korvkiosk vid stationen. Där satt en gammal raggare, en gubbjävel i 50 års ålder och snackade skit och ljög. Hans feta polare fråga en massa dumhuvd frågor och han svarade. Skall vi bil intreserade behöva lyssna på son skit?. Vad skall jag göra?, ge honom stryk? eller släppa hunden på honom?.
paul, fjaseryd
Håll sånt här barnsligt dravel borta från Motorforum!
Tråden stängs med en varning till författaren!