till att börja med borde du läsa ut evt. felkoder
och presentera dessa i detta forum det dorde finnas en 2x2 polig kontakt för detta ändamål, ev välrustad verksta fixar detta för några 100
annars köp prylar och gör det själv tex. https://readytech.se/
det verkar som om det är fel på insprutningssytemet tex. spjällpotetiometer
man kan åsså kolla om det kommer tillräklige med soppa genom att lossa på returslangen
och det ska då strömma ut soppa om det är tillräkligt högt tryck när motorn går
och presentera dessa i detta forum det dorde finnas en 2x2 polig kontakt för detta ändamål, ev välrustad verksta fixar detta för några 100
annars köp prylar och gör det själv tex. https://readytech.se/
det verkar som om det är fel på insprutningssytemet tex. spjällpotetiometer
man kan åsså kolla om det kommer tillräklige med soppa genom att lossa på returslangen
och det ska då strömma ut soppa om det är tillräkligt högt tryck när motorn går