Hej
Hur justerar (höjer/sänker) man halvljuset?
Har elstyrning med 3 lägen i höjdled, men hö står lägre än vänster.
mvh / S-hanehere
Hur justerar (höjer/sänker) man halvljuset?
Har elstyrning med 3 lägen i höjdled, men hö står lägre än vänster.
mvh / S-hanehere