Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Halvljus Mazda 626 -99

Startad av Snapphanehere · 2007-12-05 · 0 svar

SnapphanehereTrådstart
Hej

Hur justerar (höjer/sänker) man halvljuset?
Har elstyrning med 3 lägen i höjdled, men hö står lägre än vänster.

mvh / S-hanehere

Fler trådar i Hjälpforumet Bil