Kikade lite i dess rephandbok, en Haynes som alltså handlar om bil för den engelska marknaden och där står inget om det automatiska halvljuset, som med andra ord troligt är något efter monterat för den nordiska marknaden som också var vanligt med dessa.
Men ljusen fungerar som vanligt i lysläget? I så fall är det troliga att automatikens styrbox är defekt och som brukar sitta i anslutning till säkringsboxen eller dess relän, och enklast/billigast och om man är lite händig så fixar man en egen halvljus automatik enligt denna tråd: https://motorforum.nu/showthread.php?t=3916
Men ljusen fungerar som vanligt i lysläget? I så fall är det troliga att automatikens styrbox är defekt och som brukar sitta i anslutning till säkringsboxen eller dess relän, och enklast/billigast och om man är lite händig så fixar man en egen halvljus automatik enligt denna tråd: https://motorforum.nu/showthread.php?t=3916