Tror att det är relät som spökar. Vet inte hur det är på volvo, om man kan se tex i locket till säkringsdosan vilket relä som är vilket, men om du hittar det så prova byt det. Men mät först att du har ström till det.
Hej
Har problem med halvljuset på min v40 1,8i 00:a. det funkar inte alls längre,
tidigare har jag haft problem med att det inte slocknat när jag stängt av bilen.
Har provat att byta strömställare utan resultat. Vad göra???
Har kollat säkringarna också.
tacksam för svar:confused:
Har problem med halvljuset på min v40 1,8i 00:a. det funkar inte alls längre,
tidigare har jag haft problem med att det inte slocknat när jag stängt av bilen.
Har provat att byta strömställare utan resultat. Vad göra???
Har kollat säkringarna också.
tacksam för svar:confused: