Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Halvljusautomatik Opel Astra -98

Startad av villjard · 2011-08-20 · 2 svar

villjardTrådstart
Hej!
Får inte halvljusautomatiken att fungera på min nyinköpta finfina Astra. Måste sätta på och stänga av halvljuset manuellt. Kanske inte skitjobbigt men irriterande...
Är tämligen kass på bilel vet därför inte var jag ska börja felsöka.

Mycket tacksam för alla tips!

Hälsningar / Putte
Anders
Kolla kontakterna vid vredet kan vara en simpel nog början.
slirfeldt
Har för mig på dessa sitter ett separat relä för ljusautomatiken bakom/ovanför säkringsboxen på dessa oplar och även ha separat säkring.
Så börja där att kika efter att den för just ljusautomatiken är hel.

Fler trådar i Hjälpforumet Bil