Kolla kontakterna vid vredet kan vara en simpel nog början.
Hej!
Får inte halvljusautomatiken att fungera på min nyinköpta finfina Astra. Måste sätta på och stänga av halvljuset manuellt. Kanske inte skitjobbigt men irriterande...
Är tämligen kass på bilel vet därför inte var jag ska börja felsöka.
Mycket tacksam för alla tips!
Hälsningar / Putte
Får inte halvljusautomatiken att fungera på min nyinköpta finfina Astra. Måste sätta på och stänga av halvljuset manuellt. Kanske inte skitjobbigt men irriterande...
Är tämligen kass på bilel vet därför inte var jag ska börja felsöka.
Mycket tacksam för alla tips!
Hälsningar / Putte