En del bilar får signal till automatiskt halvljus via oljetrycksgivaren. När man har oljetryck och motorn är igång tänds ljuset. Vet ej hur det är på Audi dock.
Halvljusautomatiken strejker ibland, men om jag sätter på halvjuset med spaken så fungerar det alltid.........jag har provat att spruta kontakt sprej över säkringarna i hopp om att det var dem men det var det inte......finns det nått annat relä eller nått som styr detta? Det är en audi 80 -87