Bör inte strula av dom jag varit på, men verkar den vajern eller hävarmen löpa lätt så inte dessa kärvar? Inget annat knep för detta vad jag känner till...
Har mekat med en Mondeo -01 i dag,och får inte till handbromsen.
Handbromsarmen på vänster ok går lätt,men inte hela vägen tillbaka efter att handbromsen varit aktiverad.
Finns det något knep som jag missat??
Handbromsarmen på vänster ok går lätt,men inte hela vägen tillbaka efter att handbromsen varit aktiverad.
Finns det något knep som jag missat??