Kan vara hävarmen på höger bak som "vränger" sig. Kontrollera att allt sitter ordentligt åtdraget. Gör gärna funktionskontroll med upphissad bil: Från spak till vajeringång, vajersplitt, och ingångarna till respektive hjulsida.
hej! en v70 94åm. jag lägger ur handbromsen bilen rullar normalt ett tiotal mtr
sen börjar hbromsen å ligga på, jag drar å släpper lite i spaken å bilen rullar normalt igen sen så smäller det till å höger bakhjul låser sig, med en smäll!!
vad i h.... e de? någon please!!
sen börjar hbromsen å ligga på, jag drar å släpper lite i spaken å bilen rullar normalt igen sen så smäller det till å höger bakhjul låser sig, med en smäll!!
vad i h.... e de? någon please!!