KkantstenskungenTrådstart2011-10-14hej har en v70 97 tdi . mitt problem är att när man kommer upp i en hastighet av 80kmh så ramlar visaren bara rakt ner vad kan detta bero på?
Jjanesstexada95612011-10-14 · #fan är det ingen som haft detta problem?
Tippar den mot 0 eller åt andra hållet?
Mvh Janne
Jjanesstexada95612011-10-15 · #mot noll, den verkar tappa signalen eller något
detta var ett vanligt fel på vissa volvo740 det finns en firma som specialicerat sig på att laga volvoinstrument billigt... kolla om det glappar bara banka ovanför instrumentet med knytnäven och se om den "vaknar" isåfall rekommenderar jag dig att insända instrumentet till "firman" sök på nätet å du bör hitta den firman