Det sitter en liten medbringare med M6 skruv som håller alltihop. 10 mm skalle. Sen sitter vajerändan ner i drevet av plast som kan vara knepigt att få dit rätt. Se upp så du inte tappar ner det i lådan, är faktiskt möjligt.
Hastighets mätaren la av på min Seat toledo -98 . köpte ny vajer men det verkar vara lösa delar där man går in i växel lådan . någon som känner till hur det skall se ut där.och vad som är lite av vanligt fel på dessa modeller