det kan upp komma mycket lustiga fel i kylan,tex allehanda lysande varningslampor som lyser. vänta tills det blir mildare för att se om felet kvarstår.
Nu har det hänt två gånger att hastighetsmätaren plötsligt börjat sjunka ner mot 0 helt utan anledning. Första gången vaknade den till liv innan den kom ner till 0, idag kom den hela vägen ner. Detta skedde efter en stunds körning båda gångerna.
Är den på väg att gå sönder eller kan det ha något med de bistra vintertemperaturerna att göra?
...och bilen är en Peugeot 206GTI - 00:a
Om något är på väg att gå sönder, vad burkar det ungefär gå på att fixa?
/Fredrik
Är den på väg att gå sönder eller kan det ha något med de bistra vintertemperaturerna att göra?
...och bilen är en Peugeot 206GTI - 00:a
Om något är på väg att gå sönder, vad burkar det ungefär gå på att fixa?
/Fredrik