Fick liknande på min Voyager, då en cell i batt la av!
Får inte elektroniken så mycket ström som de behöver, så går den över till nödläge vilket gör att lådan inte kan använda alla växlar...den växlar bara så pass att man ska kunna ta sig bort från platsen där man står.
Kolla också alla jordflätor och sist å inte minst säkringarna!
Får inte elektroniken så mycket ström som de behöver, så går den över till nödläge vilket gör att lådan inte kan använda alla växlar...den växlar bara så pass att man ska kunna ta sig bort från platsen där man står.
Kolla också alla jordflätor och sist å inte minst säkringarna!