öppna den och bättra lödningarna om det går
Hej!
Har nyligen haft haveri av säkringsdosa, då bilen både ryckte..och cupe-fläkten/ac totalt la av.
Bytte säkringsdosan så fungerade bilen bra ett par månader, nu fungerar ej cupe-fläkt/ac:n igen..
Säkringsdosa var köpt ifrån skroten, den där eländiga saken verkar ju vara känd som elak-artad tumör i ford bilar.
Om man får tag på en som funger kan man kan göra nått i förebyggande syfte så nästa int havererar igen?
Tacksam för all tips å ideer! Förutom vägbeskrivning till skroten, C4 o liknande!
MVH Mathias
Har nyligen haft haveri av säkringsdosa, då bilen både ryckte..och cupe-fläkten/ac totalt la av.
Bytte säkringsdosan så fungerade bilen bra ett par månader, nu fungerar ej cupe-fläkt/ac:n igen..
Säkringsdosa var köpt ifrån skroten, den där eländiga saken verkar ju vara känd som elak-artad tumör i ford bilar.
Om man får tag på en som funger kan man kan göra nått i förebyggande syfte så nästa int havererar igen?
Tacksam för all tips å ideer! Förutom vägbeskrivning till skroten, C4 o liknande!
MVH Mathias