Inga problem alls..
det finns bara två anslutningar på fördelaren
:tändningsplus och varvräknarutgång
Enklast när man byter fördelaren är att märka rotorns pos. och utan att rubba motorn sätta tillbaka den nya fördelaren med rotorn i samma pos.sen är det bara att justera tändningen
det finns bara två anslutningar på fördelaren
:tändningsplus och varvräknarutgång
Enklast när man byter fördelaren är att märka rotorns pos. och utan att rubba motorn sätta tillbaka den nya fördelaren med rotorn i samma pos.sen är det bara att justera tändningen