Ehm... din auktoriserade verkstad måste väl ändå se att lamporna trots allt lyser, och förstå att något är fel ändå. Eller har dom fastnat med trynet i datorskärmen?
Min golf 2,0 2001
Har fått spel! Varningslampa för Abs samt broms lyser .
Gjort felsökning hos auktoriserad verkstad. Enligt deras dator är allt ok!
:mad:
Inget felpåvarken sensorer eller ledningar!
bromsarna funkade helt ok enligt bilprovningen!
Får körförbud pg.av dessa lysandelampor!
Finns det någon somkan hjälpa mig !
Har fått spel! Varningslampa för Abs samt broms lyser .
Gjort felsökning hos auktoriserad verkstad. Enligt deras dator är allt ok!
:mad:
Inget felpåvarken sensorer eller ledningar!
bromsarna funkade helt ok enligt bilprovningen!
Får körförbud pg.av dessa lysandelampor!
Finns det någon somkan hjälpa mig !