Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

hjälp centralåset har pajat opel omega 1987

Startad av netram · 2004-02-10 · 1 svar

netramTrådstart
centralåset har pajat stendött, förardörren och bakluckan går att öppna samt en bak dörr med lite våld, ingen säkring har gått, har tagit lös dörrsidan på förardörren med såg inget onormalt där, kanske nån har nå tips typ var relät sitter eller nå annat man kan kolla.
bilen är en opel omega 87
snart tar jag rondellen till hjälp.............[/b]
beolover
kolla om det styrs via c-motorn i förardörren , då är det något fel med +matningen från dörren till alla andra motorer , kan vara kabelbrott i gummislangen som kablarna går i från kaross till dörr .

är det separata el motorer i varje dörr blir det en annan sak , kolla upp dessa saker och återkomm

Fler trådar i Hjälpforumet Bil