börja med att öppna motorhuven och se om det är någon drivrem som saknas sen vad är det för motor 1.8T eller 1.9tdi eller annat
Hej!
Jag är utomlands med bilen och jobbar, allt var frid och fröjd och jag ska hem om en vecka. Så igår när jag körde hem bilen från jobbet fungerade den utan anmärkningar överhuvudtaget. Men imorse när jag skulle till jobbet märkte jag att generatorlampan lyser och styrvservon har slutat att fungera. Tiden här emellan är ungefär 7-8 timmar bara och jag är helt förstörd av ångest nu. Vad ska jag göra? Är det ett allvarligt fel? Luspank som jag är hoppas jag inte det kostar allt för mycket.... Hjälp!!
Jag är utomlands med bilen och jobbar, allt var frid och fröjd och jag ska hem om en vecka. Så igår när jag körde hem bilen från jobbet fungerade den utan anmärkningar överhuvudtaget. Men imorse när jag skulle till jobbet märkte jag att generatorlampan lyser och styrvservon har slutat att fungera. Tiden här emellan är ungefär 7-8 timmar bara och jag är helt förstörd av ångest nu. Vad ska jag göra? Är det ett allvarligt fel? Luspank som jag är hoppas jag inte det kostar allt för mycket.... Hjälp!!