Motorforum.nu

ForumHjälpforumet Bil

Hjälp mig, nån......

Startad av polaris · 2008-01-29 · 0 svar

polarisTrådstart
Lampor har brunnit för mig bakom fläkt/värme reglage, det är en opel omega-95. Kommer icke på hur jag ska gå till väga, snälla om nån har nått förslag hör av er

Mvh/polaris

Fler trådar i Hjälpforumet Bil