Hej hoppas att hitta någon som har lite kunskap om att byta hela fjäderbenet på en Audi 80 -87.
Problemet upptäcktes när jag skulle byta till sommar sulorna, då hjulet gungade på vänster baksida när jag hissa upp den ! o då visade de sig att stötdämparen gått av längst ner innan fästningen eller vad det nu heter !
tänkte att de lättaste måste va att byta hela fjäderbenet ! eller ?
kolla med skroten och de fanns, men frågorna e :
1. E de ett svårt ingrep ?
2. Hur gör man ?
Tacksam för tips o ideer !!
Problemet upptäcktes när jag skulle byta till sommar sulorna, då hjulet gungade på vänster baksida när jag hissa upp den ! o då visade de sig att stötdämparen gått av längst ner innan fästningen eller vad det nu heter !
tänkte att de lättaste måste va att byta hela fjäderbenet ! eller ?
kolla med skroten och de fanns, men frågorna e :
1. E de ett svårt ingrep ?
2. Hur gör man ?
Tacksam för tips o ideer !!