Uuffe54Trådstart2009-02-09bilen får inget bränsle vid gaspådrag, bränsletryck2,5 psi, s.k. specialister säger databox...:eek::fraga
Aaw732009-02-09 · #kan det vara luft-massa, map-sensor etc. denna bil är såpass modern att det borde gå att läsa av felkoder (2x2 kontakt)