Du kan ju börja med att tala om vad till för bil du avser med din fråga..
Och lika som före är ju bra på vissa bilar om det inte har varit någon som efter dragit för att klara besiktningen ett år till..
Och lika som före är ju bra på vissa bilar om det inte har varit någon som efter dragit för att klara besiktningen ett år till..